انناس کا حلوا۔ انناس شیرا۔ انناس کا میٹھا

انناس کا حلوا۔ انناس شیرا۔ انناس کا میٹھا

انناس کا حلوا۔ انناس شیرا۔ انناس کا میٹھا ۔ آج میں آپ کا استقبال ہے ہم انناس کا حلوہ بنا رہے ہیں جس کا واقعی ایک پرکشش ذائقہ ہے۔ آپ یہ حلوہ کسی خاص موقع یا کسی خاص پارٹی کے ل تیار کرسکتے ہیں یا جب بھی آپ مختلف ذائقہ کے ساتھ حلوے کی خواہش رکھتے ہیں تو یہ حلوہ بنانے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ آئیے انناس کا حلوہ بنانے کے طریقہ کار سے آغاز کریں۔ حلوہ بنانے کے ل  ، ہم سوجی بھوننے کے ساتھ شروع کریں۔ اس کے لئے ، ایک پین لے لو اور شعلہ کو چالو کریں. ہم نے ½ کپ سوجی لیا ہے اور اسے بھونیں گے۔ کڑاک میں کچھ گھی ڈالیں اور پگھلنے دیں۔ بعد میں استعمال کے ل کچھ گھی رکھیں۔ جب گھی پگھل جائے تو ، پین میں سوجی ڈالیں اور اس وقت تک ہلائیں جب تک کہ یہ سنہری براؤن ہوجائے۔ شعلہ وسط رکھیں۔ سوجی کا رنگ سنہری بھوری ہو گیا ہے ، گھی نے اس سے جدا ہونا شروع کردیا ہے اور یہ خوشبودار ہوگیا ہے۔ سوجی اب اچھی طرح بھون دی گئی ہے ، اسے پلیٹ میں منتقل کریں۔ شعلہ بند کردیں۔ اب ہم حلوے کے لئے انناس کے ساتھ شربت تیار کریں گے۔ ہم نے ایک پیالے میں باریک کٹی انناس لے لیا ہے اور جیسے ہے اسے استعمال کریں گے۔ دوسرے پیالے میں ہمارے پاس پیسٹ بنانے کے لئے انناس کا تقریباََ کٹا ہوا ہے اس کے ل، ، اناناس کے ٹکڑوں کو ایک مکسر جار میں ڈال کر باریک پیسٹ بنائیں۔ اناناس کے پیسٹ کو پین میں منتقل کریں اور شعلہ آن کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ پیسٹ میں چینی شامل کریں۔ اب اس مرکب کو اس وقت تک پکائیں جب تک چینی مکمل طور پر تحلیل نہ ہو جائے۔ ہم نے ½ کپ(125   گرام چینی استعمال کی ہے۔ پین میں اناناس کی باریک کٹی ہوئی ٹکڑوں کو بھی شامل کریں۔

انناس کا حلوا۔ انناس شیرا۔ انناس کا میٹھا

انناس کا حلوا۔ انناس شیرا۔ انناس کا میٹھا اس وقت تک کھانا پکانا جاری رکھیں جب تک چینی تحلیل نہیں ہوجائے اور انناس کے ٹکڑے نرم ہوجائیں۔ شوگر مکمل طور پر تحلیل ہوگئی ہے اور انناس کے ٹکڑے نرم ہوگئے ہیں۔ اب اس میں 2 کپ پانی شامل کریں ، اس کے بعد بھنے ہوئے سوجی کے بعد۔ اس وقت تک مرکب کو ہلکی آنچ پر پکائیں جب تک سوجی پھیر نہ ہوجائے۔ ہم نے ہلوا ہلکی آنچ پر 3 سے 4 منٹ تک پکایا ہے اور سوجی پھڑک اٹھی ہے۔ اس کو آہستہ سے ہلائیں اور اس کی وسعت کو تھوڑا سا بڑھا دیں۔ اب حلوے میں خشک میوہ جات ڈالیں۔ ہم نے 10 سے 12 بادام لئے ہیں اور ان کو باریک کاٹ لیا ہے۔ نیز ، ہمارے پاس بھی 10 سے 12 کٹے ہوئے کاجو ہیں۔ انہیں حلوے میں شامل کریں اور حلوے کو سجانے کے لئے کچھ رکھیں۔ الائچی پاؤڈر بھی شامل کریں اور ہر چیز کو واقعی اچھی طرح مکس کرلیں۔ اب اس وقت تک حلوہ پکانا جاری رکھیں جب تک کہ اس میں مستقل مزاجی موٹی اور گھنی نہ ہو جائے۔ حلوہ تیار ہے ، اب حلوہ میں 2 عدد گھی ڈالیں۔ اوپر سے حلوہ شامل کرنے سے ذائقہ بڑھتا ہے۔ اس کو اچھی طرح مکس کریں اور حلوہ کو پلیٹ میں منتقل کریں۔ شعلہ بند کردیں۔ 1 عدد گھی حلوے پر ڈال دیں۔ اس سے ذائقہ میں اضافہ ہوتا ہے اور یہ مزید پرکشش ہوتا ہے۔ اب کٹی ہوئی کاجو اور بادام ڈالیں۔ کچھ پستے بھی گارنش کریں۔

انناس کا حلوا۔ انناس شیرا۔ انناس کا میٹھا

سپر سوادج اور ہونٹ سمائیکنگ انناس کا حلوہ تیار ہے۔ اس حلوہ کو بنانا واقعی آسان ہے۔ حلوہ کی اتنی مقدار 4 سے 5 کنبہ کے افراد کے ل  کافی ہے۔ ہم نے یہ حلوہ کسی کھانے کے رنگ کو شامل کیے بغیر تیار کیا ہے لیکن اس رنگ کو بڑھانے کے ل  آپ زرد فوڈ کا رنگ چوٹکی بھی شامل کرسکتے ہیں۔ اس سے حلوہ کے رنگ میں اضافہ ہوگا۔ ریفریجریٹر میں رکھے جانے پر یہ قابل انناس حلوا 4 سے 5 دن تک کھایا جاسکتا ہے۔ اپنے گھر پر ہی یہ نسخہ بنانے کی کوشش کریں اور اپنے ہی تجربات شیئر کریں تاکہ جلد ہی ایک اور خوشگوار نسخہ مل سکے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *