لہسن اور گرین زیتون کے ساتھ ہربی پاستا

لہسن اور گرین زیتون کے ساتھ ہربی پاستا

لہسن اور گرین زیتون کے ساتھ ہربی پاستا برتن جو تیز لہجے پر انحصار کرتے ہیں لہسن کے روشن پہلو کو باہر لانے کے ل، ، جیسے کہ بوٹیوں سے تیار اس ریلیف ایگلیو ای اولیو پر ، پلاننگ اور چوکسی کی ضرورت ہوتی ہے — آپ کو اپنے تمام دیگر اجزاء کو اس پین کو ٹھنڈا کرنے کے ل have تیار رکھنے کی ضرورت ہے اور آپ اسے روکنے نہیں دیں گے۔ لہسن تیزاب اور جل گیا۔ اس کے علاوہ ، اس پاستا کے ل whatever آپ کو جو بھی ٹینڈر جڑی بوٹی پسند ہے اسے استعمال کرنے میں بلا جھجھک ترابن ، چائیوز ، اور ڈل اچھی طرح سے کام کریں۔

اجزاء

12 آانس paralleled یا دیگر وسیع نوڈل
کوشر نمک
extra کپ اضافی کنواری زیتون کا تیل ، بوندا باندی کے ل plus اور بھی زیادہ
لہسن کے 8 لونگ ، توڑے
1 کپ باریک کٹی اجمودا
1 کپ پیٹیلڈ کاسٹیلٹرینو زیتون
¼ عدد پسے ہوئے سرخ مرچ فلیکس
3 چمچ۔ ٹکڑے ٹکڑے ٹکڑے ٹکڑے ٹکڑے میں کاٹا
1 کپ تلسی کے پتے
2 عدد تازہ لیموں کا رس

لہسن اور گرین زیتون کے ساتھ ہربی پاستا

تیاری حاصل کریں

لہسن اور گرین زیتون کے ساتھ ہربی پاستا ابلتے ہوئے نمکین پانی کے ایک بڑے برتن میں پاستا کو پکائیں ، کبھی کبھار ہلچل مچاتے رہیں ، جب تک کہ پیکیج کی ہدایتوں سے تقریبا minutes 2 منٹ کم وقت تک ہلچل مچا.۔

دریں اثنا ، درمیانے درجے کے ایک بڑے ڈچ تندور یا دوسرے بھاری برتن میں ¼ کپ کا تیل گرم کریں۔ لہسن اور کک شامل کریں ، اکثر ہلچل کرتے اور لونگ پر دباتے رہتے ہیں تاکہ وہ برتن کے نیچے سے سنہری اور نرم ہونے تک تقریبا contact 5 منٹ تک اچھا رابطہ بنائیں۔ اجمودا شامل کریں اور پکائیں ، کبھی کبھار ہلچل مچاتے رہیں ، یہاں تک کہ اجمودا اس میں سے کچھ مائع چھوڑ دیتا ہے اور رنگین میں قدرے گہرا ہوجاتا ہے ، تقریبا about 5 منٹ۔ زیتون اور کالی مرچ کے فلیکس میں ٹاس کریں اور ذائقہ کو گھلنے دینے کیلئے ایک اور منٹ پکائیں۔

ٹونگس کا استعمال کرتے ہوئے ، پاستا کو چٹنی کے ساتھ برتن میں منتقل کریں اور مکھن اور ½ کپ پاستا کوکنگ مائع شامل کریں۔ ضرورت کے مطابق زیادہ پاستا مائع شامل کریں ، پکائیں ، جب تک کہ پاستا کے ہر داغ کو لیپت نہیں کیا جاتا ہے اور پاستا الرٹ ہوجاتا ہے ، تقریبا 4 4 منٹ۔ گرمی سے پاستا کو ہٹا دیں اور تلسی ، لیموں کا حوصلہ اور لیموں کے رس میں ٹاس کریں۔ حسب ضرورت نمک کے ساتھ ذائقہ اور موسم۔

پاستا کو پیالوں میں تقسیم کریں اور زیادہ تیل کے ساتھ بوندا باندی کریں۔

گرم شہد کے ساتھ بروکولی اور لہسن ریکوٹا ٹوسٹس

کستاخ بنا ہوا بروکولی ثابت کرتا ہے کہ یہ سائیڈ ڈش کی طرح بھوک لگانے کے ساتھ ساتھ بھوک سے بھی کام کرتا ہے۔ کسی بھی ہدایت میں بروکولی کے تنوں کو استعمال کریں جس میں پلوریں پکاریں۔ ان کی کمی ایک اچھا متنی کنٹراسٹ فراہم کرتی ہے۔ لہسن کے لونگ پر چھلکے چھوڑ دیں تاکہ وہ بھاپ جائیں اور بھنے ہونے پر اپنی کھالوں کے اندر کریمی ہوجائیں۔ اگر آپ کے پاس ریکوٹہ نہیں ہے تو ، اس کے بجائے میشے ہوئے بھونئے ہوئے لہسن کو میئونیز میں ملا دیں۔

اجزاء

1 بیگٹیٹ ، کٹے ہوئے ½ “اخترن پر موٹی (تقریبا 12 ٹکڑے ٹکڑے)
6 چمچ۔ اضافی کنواری زیتون کا تیل ، تقسیم شدہ
بروکولی کا 1 سر ، خلیہ کا چھلکا ، تنوں اور پھولوں کو ½ “ٹکڑوں میں کاٹ کر
لہسن کا 1 سر ، لونگ الگ
کوشر نمک
1 چمچ۔ شہد
1 چمچ۔ سفید شراب سرکہ
½ عدد پسے ہوئے سرخ مرچ فلیکس
1½ کپ تازہ ریکوٹا
تازہ کالی مرچ کالی مرچ

لہسن اور گرین زیتون کے ساتھ ہربی پاستا

تیاری حاصل کریں

تندور کے اوپری اور نچلے تہائی حصوں میں ریک رکھیں۔ پہلے سے گرمی 400 at ریمڈ بیکنگ شیٹ پر ایک پرت میں روٹی کے ٹکڑوں کا بندوبست کریں اور 2 چمچ کے ساتھ بوندا باندی۔ تیل۔ بیکنگ شیٹ کوٹ پر ٹاس کریں ، پھر کسی ایک پرت میں دوبارہ بندوبست کریں۔ بروکولی اور لہسن کو ایک اور پکی ہوئی بیکنگ شیٹ پر رکھیں اور بوندا باندی کے ساتھ باقی 4 چمچوں پر رکھیں۔ تیل۔ نمک کے ساتھ دل کھول کر موسم جمع کریں۔

نیچے کی ریک پر بروکولی رکھیں اور روٹی سنہری بھوری اور کرکرا ہونے تک روسٹ کریں ، 10۔12 منٹ۔ تندور سے روٹی کو ہٹا دیں اور بروکولی اور لہسن کو بھون دیں ، ایک بار ٹاس کرتے رہیں ، یہاں تک کہ بروکولی کو سارا بھورا کرلیا جائے اور لہسن نرم ہوجائے ، مزید 1520 منٹ۔ تھوڑا سا ٹھنڈا ہونے دیں۔

دریں اثنا ، ایک چھوٹا سا کٹورا میں ہلکی شہد ، سرکہ ، اور کالی مرچ کے فلیکس۔

جیسے ہی لہسن کو سنبھالنے کے لئے کافی ٹھنڈا ہوجائے تو ، ان کی کھالوں سے لونگ نچوڑ لیں اور پیسٹ بنانے کے لئے کسی اور چھوٹے کٹورا میں ماش کریں۔ ریکوٹا شامل کریں اور اچھی طرح مکس کریں؛ نمک اور کالی مرچ کے ساتھ موسم.

ٹوسٹس پر ریکوٹٹا اور بھنے ہوئے بروکولی کے ساتھ اوپر پھیلائیں۔ ایک پلیٹر میں بندوبست کریں اور شہد کے مرکب سے بوندا باندی کریں۔

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *